Rudolfa Mocka 1/B, Bratislava +421902939340 info@utai.sk

#UTAI homeoffice

22. května 2020 peter 0 Comments

Po vyhlásení pandémie, sme aj my, ako asi väčšina z Vás, prešli na prácu z domu. Na jednej strane si uvedomíte ako veľmi sa Vám zmení každodenný život. Už to nebude o rutinných pracovných procesoch, na ktoré sme boli denne zvyknutí. V práci, s kolegami, trávime väčšinu nášho času a teraz, na nejakú dobu, to bude inak. V mysli sa Vám hemžia otázky: „Nezleniviem? Koľko to celé bude trvať? Bude sa mi chcieť pracovať, keď je doma toľko nástrah?“

Na druhej strane je to super pocit, že sa nemusíte každé ráno „predierať upchatou Bratislavou“ cestou do práce a že budete pracovať z bezpečia domova.

„Ako to u nás aktuálne prebieha?“

Ako každý pracovný tím, aj my máme zaužívané zvyky. Jedným z nich je, že v pondelok si nikto z nás neplánuje žiadne stretnutia s klientami ale tento deň trávime na porade, riešime procesy k projektom a vymýšľame nové veci. Potom, počas týždňa, máme kreatívne porady, na ktorých už riešime konkrétne detaily projektov. Povedali sme si, že tieto „rutiny“ sa počas práce z domu nezmenia a naše porady budeme riešiť pomocou video hovorov. A tak sa aj stalo. Momentálne sa spájame trikrát do týždňa, kde všetko „preberieme“ a rozdelíme si úlohy.

Máme nastavený nový „online“ pracovný režim. Sme stále rovnako aktívni, máme stále super nápady a pripravujeme aj nové vlastné projekty a produkty. Pravidelne hľadáme nové výzvy a dotačné možnosti pre našich partnerov a klientov. Na osobné stretnutia teraz nechodíme, ale konzultácie vždy radi zabezpečíme prostredníctvom video hovoru.

Vo výsledku môžeme zhodnotiť, že sa u nás nič zásadné nezmenilo, len to že sa nestretávame osobne každý deň a neriešime spolu kam pôjdeme na obed J

Ako sa pracuje Vám v týchto „časoch“? Má to na Vás pozitívny alebo negatívny dopad?

My sme, ako vždy, pripravení pre Vás vytvoriť jedinečné, inovatívne a moderné riešenia expozícií na mieru podľa Vašich predstáv!

Tím #UTAI